Velkommen til min blogg!

Velkommen til min blogg! Interiør er min store lidenskap og jeg liker og ha det harmonisk og lyst i hjemmet mitt. Det betyr mye for meg at ting passer sammen enten det er nytt eller gammelt. Jeg setter stor pris på ting som har en historie til meg og/eller min familie!Men aller høyest står min familie,og vi tilbringer mye tid hjemme! Vi er en travel familie på 5 og her vil dere etterhvert få se hvordan vi har det. Er veldig glad i ShabbyChic- stilen og den franske landstilen, så det blir veldig lyst og lekkert når vi nå pusser opp leiligheten vår på Gran:) Drømmen er et stort sveitserhus..legg gjerne igjen et spor så jeg kan besøke deg også:)

søndag 27. februar 2011

God Søndag =)

God søndag alle der ute=)


Denne helgen har vi kost oss!!
Var på Hadeland Winter Games i går hvor det var ski aktiviteter med hopp, kort langrennsløype og familieløype med spørrekonkurranse =) Kjempekoselig arrangement med masse koslige folk=)
Idag er det grått og kjedelig, men vi måtte jo ut og rydde masse snø, det er ingen fare for at vinteren tar slutt ser det ut til.. :/ 
Som vanlig er jeg "reisesyk" og drømmer om Provence.. igjen :) 
Derfor ingen interiørbilder idag, men litt bilder fra la France....




























Hit kunne jeg i allefall reist tvert hadde muligheten bydd seg :o)
Har DU vært i Frankrike??
Ha en koselig søndagskveld der ute =) Nå skal vi spise gratinert torsk, og jeg tenkte å overrasske lille Prinsesse og GuttaBoys med BROWNIES til dessert =)
mmmmm.......


Klem Maren =)

2 kommentarer:

  1. Jeg blir med til Provence!!
    Min store drøm å komme dit!!
    Koselig blogg du har!
    Har lyst å følge deg!
    Velkommen til meg!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  2. Hei Søs!
    Så fin blogg du har :) Masse fin inspirasjon og mange fine ting man kan ønske seg.

    Om du får mulighet bør du absolutt reise til Provence, for det er enda finere i virkeligheten enn på bilder! Og duften av lavendel er jo bare helt himmelsk! Det samme er lukten av nystekt brownies. Heldige er de som har deg til mamma! :)

    Hils alle og håper vi ses snart :)
    Klem, lillesøs S

    SvarSlett