Velkommen til min blogg!

Velkommen til min blogg! Interiør er min store lidenskap og jeg liker og ha det harmonisk og lyst i hjemmet mitt. Det betyr mye for meg at ting passer sammen enten det er nytt eller gammelt. Jeg setter stor pris på ting som har en historie til meg og/eller min familie!Men aller høyest står min familie,og vi tilbringer mye tid hjemme! Vi er en travel familie på 5 og her vil dere etterhvert få se hvordan vi har det. Er veldig glad i ShabbyChic- stilen og den franske landstilen, så det blir veldig lyst og lekkert når vi nå pusser opp leiligheten vår på Gran:) Drømmen er et stort sveitserhus..legg gjerne igjen et spor så jeg kan besøke deg også:)

tirsdag 10. mai 2011

Festbord

Hei=)

Long time.....I dag fikk jeg litt "ånden" over meg og prøvedekte maibord;) 
Her kommer et lite bilderas!








Her i heimen er vi tre som har bursdag i mai!! 



Her ligger de og koser seg i nydelig sengetøy fra Herregård Design.
25. mai er det meg da...


Ønsker dere alle sammen fine Maidager =)

4 kommentarer:

  1. Hei hei.. Går det bra med dere, og vesla? =) Lenge siden jeg har sett deg..

    Klem Anya

    SvarSlett
  2. Hei flott bord,da er det jo klart til 17 mai :-)
    Har ikke sett deg på jobb på lenge, alt vel?

    Klem Anita

    SvarSlett
  3. Koselig bord du har pyntet!
    Ja nå nærmer det seg 17 mai med stormskritt!
    Ønsker deg en strålende uke!
    Goooe klem fra Sol

    SvarSlett
  4. Teksten var nok ikke basert på meg, men enkelte naboer vi kjenner til :/

    Det er vel ofte slik.. de kjenner uheldigvis ikke til klokka ;) Bra hun sover bedre nå da.. Min sover heldigvis greit (bank i bordet!!) =) Ja du får si ifra hvis du vil ta en tur! Ellers er jeg ikke så mye å farter på Gran om dagen, men hvis jeg vet når du jobber så kan jeg stikke innom =) Klem

    SvarSlett