Velkommen til min blogg!

Velkommen til min blogg! Interiør er min store lidenskap og jeg liker og ha det harmonisk og lyst i hjemmet mitt. Det betyr mye for meg at ting passer sammen enten det er nytt eller gammelt. Jeg setter stor pris på ting som har en historie til meg og/eller min familie!Men aller høyest står min familie,og vi tilbringer mye tid hjemme! Vi er en travel familie på 5 og her vil dere etterhvert få se hvordan vi har det. Er veldig glad i ShabbyChic- stilen og den franske landstilen, så det blir veldig lyst og lekkert når vi nå pusser opp leiligheten vår på Gran:) Drømmen er et stort sveitserhus..legg gjerne igjen et spor så jeg kan besøke deg også:)

fredag 18. mars 2011

Helg....

Tjo-hoo....!
Da er det jammen meg fredag igjen, gud som tiden flyr =) Ute snør det som besatt, men det får man ikke  gjort noe med! Blir langt og lenge mellom innleggene mine, men lille Prinsesse er mer kreativ enn meg om dagen :/ Hun er overalt...høyt og lavt hele tiden =) Men i går fikk jeg omsider gjort litt små forandringer på kjøkkenet.. Har fått så mye koselig på jobben den siste tiden, og noe har jeg bare MÅTTE ha.... Hadde egentlig planlagt dette innlegget i går, for da hadde vi "kosekveld". GuttaBoys skal til faren sin i helga, og da koser vi oss litt ekstra torsdagen før, så i går ble det favoritt pizza`n deres til middag og muffins og kakao med krem til kvelds :o) Legger ved litt diverse bilder fra heimen idag... 
Jobbe superkort kveldsvakt og så tar vi helga :o) Nå starter snart loppis sesongen... jeg hakke vært på loppis siden jeg bodde på Lillehammer så i år tenkte jeg at jeg får følge med litt :P


Ønsker dere Alle som titter innom en God Helg!!
Ta vare på Hverandre og Nyt Livet...!




Klem Maren












4 kommentarer:

  1. Så fint :) likte den kurven du har lys oppi :) ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Hei Maren :o)
    Beklager at vi ikke har sett kommentaren din på vår blogg før nå, men du lurte på en kommode fra Nomi. Vi har ikke fått beskjed om annet enn at denne kommoden leveres i Norge. Har vært inne på webben, og de er på lager :o)
    Mvh
    Kriina-interiør

    SvarSlett
  3. God helg til deg Maren!
    Sånn liten gullklump da!!!
    Koselige bilder!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  4. Hei hei! Så koslig at du fant veien inn til meg, for da fant jeg jo deg ;0) Nydelige bilder fra kjøkkenet ditt, håper dere koste dere i helgen!! *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett