Velkommen til min blogg!

Velkommen til min blogg! Interiør er min store lidenskap og jeg liker og ha det harmonisk og lyst i hjemmet mitt. Det betyr mye for meg at ting passer sammen enten det er nytt eller gammelt. Jeg setter stor pris på ting som har en historie til meg og/eller min familie!Men aller høyest står min familie,og vi tilbringer mye tid hjemme! Vi er en travel familie på 5 og her vil dere etterhvert få se hvordan vi har det. Er veldig glad i ShabbyChic- stilen og den franske landstilen, så det blir veldig lyst og lekkert når vi nå pusser opp leiligheten vår på Gran:) Drømmen er et stort sveitserhus..legg gjerne igjen et spor så jeg kan besøke deg også:)

tirsdag 8. februar 2011

Happy tirsdag!!

Hei Hopp!
Etter noen dager med snøvær skinner igjen solen :) Jeg skinner ikke akkurat :/ Etter nyttår har jeg ikke sovet EN eneste hel natt, pga ei overvåken Prinsesse som tror det er morgen når vi kommer og legger oss... Dette er noe jeg kjenner tar ALT det lille jeg har av krefter og overskudd omdagen.... ikke har jeg mulighet til å hente meg inn igjen heller så det er litt kjipt om dagen....! Men jeg jobbet i går og det gir en viss tilfredshet å få høre fra kunder, kolleger og bekjente at de syns det er fint jeg er tilbake igjen og liker måten jeg presenterer mange av de flotte varene våre på! Og, det selger ;) Tok av helt på morningen i går med å sjaue hele inngangspartiet mens jeg var alene på jobb... det er litt stille om morran, for på STORE Gran må vi faktisk åpne ene senteret kl 9! Og jeg turte ikke å sette meg ned i frykt for å sovne :p  hihi... Og siden vi hadde fått et lass lekre hvite Nomi møbler igjen, så fikk jeg plassert det på MIN måte i går ;) Har verdens kuleste sjef da! Mamma <3 Anbefaler ALLE som er i nærheten å besøke Birgits Gardiner på Smietorget på Gran :) Masse lekkert!!! Legger ved noen bilder sånn det ser ut rundt meg nå.. Ikke fordi det er så forbannet fint, men jeg er i litt full av faenhumør idag :p %#//#¤"¤%%&=*^`/#(¤"

CARPE DIEM!!!
ÅOUÅOH dette er "gøy"... :)


Rotehus...:/

Syns disse "bestemorblomsta" var så søøte :)




Mine favorittputer nå:)

AiAi... ;o)

3 kommentarer:

  1. Hei hei:)

    Første gang innom den vakre bloggen din tror jeg:) Morsomt å oppdage nye blogger:)

    Uff, jeg kjenner meg såå igjen i å være trøtt. Tulla her våkna masse hele natta, så jeg bare kutta uit amminga da hun var ett halvt år. Flyttet henne inn på eget rom, og etter det har hun sovet bedre. Nå er hun straks 1 år og sover fra rundt kl 19- kl 07.30. Endelig!
    Lykke til:)

    Klemmer

    SvarSlett
  2. Koselige bilder. Ser ut som den lille prinsessen hadde det gøy med potteplanten =) Håper du får sove i natt!! Takker for titten her hos deg.

    SvarSlett
  3. Hei. Blir morsomt å se hva dere har tatt inn snart.. =) Fortsatt lykke til med vesla!! Går over etter en stund, men slitsomt når det står på.. Ylva var veldig glad i å amme om natta, ofte :/hehe..

    Klem A

    SvarSlett